Speelwoud  / Service

Service

Verzending

Vanaf nu leveren wij alle producten zonder verzendkosten. Voor een eventueel retour betaal je zelf de verzendkosten. 

Levertijden

Speelwoud probeert jouw bestelling binnen 1-2 werkdagen bij je te bezorgen.

Leveringen in Nederland worden meestal binnen 1 werkdag geleverd. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 1 – 3 werkdagen geleverd. 

Ons ophaaladres:

Speelwoud
St. Jacobsstraat 24
4381EL
Vlissingen

Retourneren

Je kunt (een gedeelte van) je bestelling binnen 30 dagen nadat het door de bezorger aan jou of aan een door jou aangewezen derde is afgeleverd aan ons retour sturen.

Het product dient onbeschadigd te zijn en in de originele verpakking verpakt te zitten. Wanneer u meer doet met de producten dan het beoordelen daarvan en dat daardoor schade aan het product ontstaat, mogen wij de waardevermindering die daardoor ontstaat aan u doorberekenen.

Het pakket dient binnen 30 dagen na bekendmaking van de herroeping, aan ons geretourneerd te worden. Voeg de pakbon of een notitie toe, zodat we weten van wie het pakket afkomstig is.

Het retouradres is:

Speelwoud
St. Jacobsstraat 24
4381 EL Vlissingen
Nederland

Zodra je retour bij ons binnen is, ontvang je hier een bevestigingsmail van. Het bedrag zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding worden gecrediteerd.

Een retourzending is voor risico en rekening van de koper. Dit houdt in dat je zelf de verzendkosten draagt voor het retourneren van het product. Indien de gehele bestelling is geretourneerd, ontvang je de eventuele verzendkosten die je bij aankoop van het artikel hebt betaald terug. Ook betekent dit dat Speelwoud niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. je ontvangt van ons per mail bericht als je retour bij ons is aangekomen.

Garantie

Controleer de bestelling direct na ontvangst. Mocht er iets niet naar wens zijn, laat ons dit zo snel mogelijk na aflevering telefonisch of via de mail weten.
In het geval van breuk of manco (aantal ontvangen stuks is minder besteld) sturen wij je zo snel mogelijk opnieuw de betreffende artikelen toe.

Wanneer na het in gebruik nemen van het speelgoed klachten ontstaan laat ons dit dan zo snel mogelijk weten. Wij zullen in overleg zoeken naar de best passende oplossing.

Voorwaarde voor het retourneren is wel dat de artikelen goed en degelijk verpakt retour gestuurd worden.

Klachten

We doen ons uiterste best om een snelle en correcte dienstverlening te bieden. Desalniettemin kan er natuurlijk altijd iets zijn waarover je niet tevreden bent.
Wij willen dat graag weten zodat we tot een passende oplossing kunnen komen en onze dienstverlening nog verder kunnen verbeteren.

Voor klachten over bestelde producten, verwijzen we je graag naar onze informatiepagina over ruilen en retourneren.
Mocht je een andere klacht hebben over ons dan verzoeken we je contact op te nemen met onze klantenservice door een berichtje te sturen via het contactformulier.
Doorgaans zal er binnen 1 werkdag worden gereageerd op alle berichten aan de klantenservice.
Mocht de afhandeling van jouw klacht meer tijd kosten, dan krijg je daarover per e-mail bericht.

Oplossing

Speelwoud streeft er naar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen.
Indien dit niet het geval is kun je contact opnemen met de geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk.
Je kunt mailen naar: Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info of de website. Deze commissie zal optreden als bemiddelaar en proberen een oplossing te bereiken.

Geschillen

  1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
  2. Geschillen tussen de consument en de ondernemer over de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten met betrekking tot door deze ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten, kunnen, met inachtneming van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.
  3. Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen, indien de consument zijn klacht eerst binnen bekwame tijd aan de ondernemer heeft voorgelegd.
  4. De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken, indien aan de ondernemer surseance van betaling is verleend, deze in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beÎindigd.
  5. Indien naast de Geschillencommissie Webshop Keurmerk een andere erkende of bij de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het Klachteninstituut FinanciÎle Dienstverlening (Kifid) aangesloten geschillencommissie bevoegd is, is voor geschillen die andere Geschillencommissie bij uitsluiting bevoegd.