25% korting met kortingscode NOVEMBER25

Retourneren

Je kunt (een gedeelte van) je bestelling binnen 30 dagen na levering door de bezorger aan jou of een door jou aangewezen derde aan ons retourneren.

 

Het product dient onbeschadigd en in de originele verpakking te zijn. Wanneer je meer met de producten doet dan nodig is voor beoordeling en hierdoor schade ontstaat, mogen wij de waardevermindering aan jou doorberekenen.

 

Het pakket dient binnen 30 dagen na de melding van herroeping aan ons geretourneerd te worden. Voeg de pakbon of een notitie toe, zodat we weten van wie het pakket afkomstig is.

 

Retouradres:

Speelwoud  

St. Jacobsstraat 24  

4381 EL Vlissingen  

Nederland

Zodra je retour bij ons binnen is, ontvang je hiervan een bevestigingsmail. Het bedrag zal zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, worden gecrediteerd.

Een retourzending is voor risico en rekening van de koper. Dit betekent dat je zelf de verzendkosten draagt voor het retourneren van het product. Speelwoud is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde producten. Je ontvangt een bericht per mail zodra je retour bij ons is aangekomen.

Verzending

Vanaf €25,00 nemen wij de bezorgkosten voor onze rekening. Voor een eventuele retourzending betaal je zelf de verzendkosten.

Garantie

Controleer je bestelling direct na ontvangst. Als er iets niet naar wens is, laat het ons dan zo snel mogelijk weten, telefonisch of via e-mail.

In het geval van breuk of ontbrekende items (minder ontvangen dan besteld), sturen wij je zo snel mogelijk de ontbrekende artikelen toe.

Als er na het gebruik van het speelgoed klachten ontstaan, laat het ons dan ook zo snel mogelijk weten. We zullen samen naar de best passende oplossing zoeken.

Voor retourzendingen geldt als voorwaarde dat de artikelen goed en degelijk verpakt zijn.

Klachten

We streven ernaar om een snelle en correcte dienstverlening te bieden. Echter, we begrijpen dat er altijd ruimte is voor verbetering en dat er momenten kunnen zijn waarop je niet helemaal tevreden bent.

We horen graag van je als er iets niet naar wens is, zodat we een passende oplossing kunnen vinden en onze service verder kunnen verbeteren.

Voor klachten over bestelde producten, verwijzen we je graag naar onze informatiepagina over ruilen en retourneren.

Indien je een andere klacht hebt, verzoeken we je vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier. We streven ernaar om binnen 1 werkdag op alle berichten te reageren. Mocht de afhandeling van jouw klacht meer tijd vergen, dan ontvang je daarover een e-mailbericht.

Oplossing

Speelwoud streeft er altijd naar om in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Mocht dit niet lukken, dan kun je contact opnemen met de Geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk.

Je kunt hen bereiken via e-mail op info@keurmerk.info of via hun website. Deze commissie zal optreden als bemiddelaar en proberen een oplossing te bereiken.

Geschillen

Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden van toepassing zijn, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

Geschillen tussen de consument en de ondernemer met betrekking tot de totstandkoming of uitvoering van overeenkomsten over door de ondernemer te leveren of geleverde producten en diensten kunnen, onder voorbehoud van het hierna bepaalde, zowel door de consument als de ondernemer worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.

Een geschil wordt door de Geschillencommissie slechts in behandeling genomen indien de consument zijn klacht eerst binnen redelijke termijn aan de ondernemer heeft voorgelegd.

De Geschillencommissie zal een geschil niet behandelen of de behandeling staken indien de ondernemer surseance van betaling heeft verkregen, in staat van faillissement is geraakt of zijn bedrijfsactiviteiten feitelijk heeft beëindigd.

Indien naast de Geschillencommissie Webshop Keurmerk een andere erkende geschillencommissie bevoegd is, zoals de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC) of het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), dan is uitsluitend die andere geschillencommissie bevoegd voor geschillen.

0

Geen producten in de winkelwagen.